Sunday, 2 June 2013

Quilling pe vellum: Anemona

Anemona.

МК на русском в СМ - http://stranamasterov.ru/node/584614

Am vazut acest tip de flori pe site-ul JBQ si cum nu aveau un tutorial pt ele pe site, am incercat sa le fac singura si sa impartasesc experienta mea aici:)



Materiale necesare: vellum (alb), fasii quilling 2mm - alb si bleumarine, fasii quilling 1cm - alb


1. Desenati conturul petalelor pe o foiae simpla, apoi fixati peste acest tipar foia vellum (o puteti prinde cu niste clame sau scotch).


2. Taiati o bucata de lungimea conturului petalei din fasia alba de 2 mm si lipiti-o, apoi umpleti conturul cu un ornament, dupa placul vostru. Eu am ales ornamente diferite pentru fiecare floare.


3. Lasati sa se usuce timp de 30-40 min, apoi decupati atent cu un foarfece mic fiecare petala. Pentru o floare aveti nevoie de 6 petale.





4. Pentru asamblare veti avea nevoie de un conus de hartie: decupati un cerc cu diametrul 1- 1,5 cm, taiati spre mijloc si lipiti pentru a obtine un conus ca in imagine.



5. Lipiti primul rand din 3 petale ca in imagine


6. Fixati al doilea rand si lasati sa se usuce



7. Mijlocul florii. luati fasia alba de  1 cm*15cm si lipiti pe marginea ei o fasie bleumarine de 2 mm. Dupa uscare, franjurati fasia si lipiti de ea o alta fasie bleumarine de 2 mm, asa cum vedeti in imagine



8.Rulati hartia, incepand cu fasia ingusta, formand un roll.



9. Lipiti mijlocul florii

10. Folosind vellum de nuante diferite, puteti face frunze, flori etc.


Succese!

13 comments:

  1. Buna Aurelia! Ma bucur ca ti-am descoperit blogul, ai niste lucrari pur si simplu minunate!

    Multumesc pentru comentariul lasat pe http://manuk.ro!

    O zi frumoasa!
    Manu

    ReplyDelete
  2. Multumesc si eu Aurelia. O sa incerc sa fac si eu anemonele.

    ReplyDelete
  3. Hi Aurelia, this is is very beautiful and it would be very nice if you add a Google Translate in your Blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! and for suggestion to add GTrans, too...I added the Translation gadget,although I'm not sure about the quality of translation...if you need some help, just let me know.

      Delete
  4. All I can say is that your quilling in unbelievable and beautiful.

    ReplyDelete
  5. Super idee. Am sa incerc si eu!

    ReplyDelete